MIKA

2011-02-24
21:14:50

Torsdag 24 februari.
Hejsan hoppsan!

Sitter uppe och kikar på Indiana Jones - Jakten på den försvunna skatten just nu. Imorgon är det fredag, dagarna bara flyger iväg, helt sjukt.

Igår fick jag testa kameror, lägga saker i goodiebags och lite sånt. Idag har jag fått testa ytterligare lite kameror, installerat en skrivare och en sån blipgrej man blippar varor med, samt testat ifall ett par lampor funkade. Den ena funkade inte, det sa PANG! när jag satte den i kontakten, haha. Uscha. Har också fått göra en skrivuppgift där jag svarat på frågor som t.ex varför jag valde att söka praktik på SP, vad jag vill lära mig, vad jag har för specialiteter inom foto, osv. Dagen har gått jättefort, precis som alla andra dagar. Idag kom också chefen in med en massa semlor som vi fick ta av, mycket mumsigt.

Igår startade bokrean, och jag köpte faktiskt två böcker. Jag är Ozzy, en bok om Ozzy Osbourne, och Älskade syster av Joyce Carol Oates. Ska börja med sistnämnda ikväll, läste nämligen ut min bok Marilyn Manson - Den långa vägen ut ur helvetet, idag på lunchen. Sjuk kille, sjuk uppväxt.. Sen om hälften av det som står i boken är sant kan ju faktiskt diskuteras. Nåväl.

Imorgon ska jag efter jobbet troligen ut med Malou med flera. Skall bli roligt, vi ska ut och käka vet jag iallafall. Är grymt sugen på plankstek, så hoppas vi hamnar på ett ställe där det finns. Höhö.

Nu ska jag koncentrera mig mer på filmen en stund sen ska jag ta och dra mig mot sängen. Ha det bäst!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: