MIKA

2011-01-17
20:14:54

Måndag 17/1
Idag är det måndag. Den här måndagen har bestått av skola där vi inte gjorde speciellt mycket, sedan drog jag på ICa Maxi och handlade lite mat, sen bar det av hemåt och började diska, sedan laga till lite mat.
Sedan plingade Emma på och vi fixade in hennes Crosstrainer in till mig. Snällt av henne att låna ut den tycker jag, så här ska det brännas fläsk. Körde 15 minuter på den idag, och kan ju säga att när man inte är van, och hade på ganska mycket motstånd var det lite svettigt när man klev av den. Men det är det värt, jajjemän. Kändes riktigt bra.

Imorgon är det kortdag i skolan, slutar 13.15. Peter kommer även till Falun så han skulle ta med sig min skrivare och lite annat som mamma skickat med.

På onsdag är jag ledig, eller ja. Jag har inga lektioner. Då kommer Henny hit på eftermiddagen och äter lite lyxmat tillsammans med mig, kommer nog bli mycket trevligt =)

// Mika
Kommentarer:
#1: Jasmine

Man får verkligen träning av en crosstrainer, fast man märker det först när man kliver av, haha :D Men de är riktigt bra iaf :)

2011-01-17 @ 21:28:25
#2: Jasmine

Haha jaa jag vet, det räcker gott och väl med en kvart ju! :D

2011-01-17 @ 23:24:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: