MIKA

2011-01-31
17:57:10

Sömnlösa nätter och onödiga skoldagar
Sitter här och har precis valt ut en del av bilderna som jag ska skriva ut eller lägga på en CDskiva till projektarbetet, ska kolla på datorn i skolan om jag möjligtvis har några bilder där också, vilket jag är ganksa säker på. Dagen har rullat på, halvsegt och så. Började med ARL, där jag svarade klart på alla frågor, sedan blev det svenska, och ja, vad gjorde jag där? Några uppgitfer tror jag. Känns som att jag inte lär mig ett skit av att vara i skolan nu för tiden, känns omatt vi inte gör något vetigt, att lärarna bara ger oss meningslösa uppgifter för att de inte heller vet vad som ska göras. Lite lagom roligt.

Har varit duktig och dammsugit och plockat ihop idag. Ska snart lägga mig i soffan och vara lat.

Jag har haft så svårt att sova på nätterna de senaste veckorna. Både innan och efter jul. Spelar igen roll om jag lägger mig tidigt eller sent, jag somnar inte på flera timmar. Idag är jag glad att jag hade sovmorgon, för inatt var det också svårt att sova. Somnade runt halv fem imorse, men behövde inte gå upp förrän halv elva som tur var. Får se hur det går inatt, ska upp sju imorogn bitti, så jag hoppas att jag kan somna. Många tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu. Vill åka bort någonstans och bara glömma verkligheten en stund, men det är ju inte det lättaste det heller. Nåväl.. Inte mycket som man kan göra, får hoppas att den här eran av sömnlösa nätter går över snart.

Nu- soffan, och försökaatt inte somna där. Somna i soffan går nämligen hur bra som helst, när som helst, var som helst.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: