MIKA

2011-07-20
15:24:11

20 juli 2011
Hej!

Sitter och kollar runt lite på nätet nu innan jag ska göra i ordning mina grillspett och lite sånt innan jobbet.
Kom hem för en liten stund sen efter att ha barnvaktat i en timme, och sedan handlat inför kvällens grillning.

Gårdagen var trevlig, dock förstörde självklart min kvinnliga kropp alltihop med att protestera högt genom att ge mig än mer värk i ryggslut och bäcken, plus en huvudvärk som hette duga. Gotta löööv your period.. ah, eller hur.

Men i övrigt var det en bra kväll.

Ikväll blir det jobb som sagt, sen ska jag nog bara hem och ta det lugnt, känner redan av huvudvärk och så, så blir att ha med sig en hög med värktabletter och så idag.

Tackkorten som jag ska skicka ut från studenten har kommit, så ska ta och skicka ett redan idag, hihi.

Vi höres!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: