MIKA

2011-06-27
21:51:21

27 juni 2011
God kväll på er. Har inte skrivit något på ett par dagar eftersom jag är hos min Alex, och då vill jag inte ödsla tid framför datorn, vilket ni kanske förstår. ^^ Kom hit i torsdags eftermiddag, och då så lämnade vi min väska på stationen i ett skåp, och gick runt på stan en sväng, vi kikade runt lite överallt och åt sedan wokade nudlar. I en papperslåda dessutom, riktigt asiatiskt, haha. ;)

I fredags, dvs midsommar, grillad vi och åt massa gott. Vi har mest tagit det lugnt dessa dagar, gått runt lite på Frölunda Torg, och idag var vi på stan i ett par timmar. Någon dag här närmast ska vi på Liseberg (Weii ^__^), och på fredag blir det Iron Maiden för min del, och på söndag ska jag och lövs se Big 4. Ska bli grymt roligt.

Nu orkar jag inte skriva mer, ska slänga mig i duschen eftersom jag känner mig som en stinkbomb, sen lägga mig i sängen och glo TV eller något^.

Ha det bäst alla, hoppas ni hade en trevlig midsommar? :)

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: