MIKA

2011-06-16
23:17:12

"Alla säger att livet det ska levas..."
Det finns tre filmer jag verkligen inte kan få nog av, jag kan inte titta på dem för många gånger. Dessa tre är Queen of the Damned, Min granne Totoro och Anastasia.


Queen of the Damned - för att det är bra musik, awesome and good looking skådespelare (allihop ser grymt bra ut av nån anledning) och den är baserad på en grym bok av Anne Rice. Se filmen, läs hennes böcker!

Min granne Totoro - Vem kan säga nej till den stora, grå fluffbollen egentligen? Jag vill kramas när jag ser på den filmen. Iiih ^^


Anastasia - Grym filmmusik! På svenska då givetvis, Disneyfilmer på svenska är bäst! Bra film i övrigt, plus att den är baserad på en sann historia om familjen Romanov, den sista ryska tsarfamiljen.

Kommentar:
#1: Emelie

Älskar den första och sista filmen! Den i mitten har jag inte ens hört talas om :)

2011-06-17 @ 22:01:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: