MIKA

2011-06-17
22:28:14

Ny design?
Jag funderar på en ny design. Men jag vet inte riktigt säkert hur jag vill att den ska se ut. Vill nog ha den lite mer.. Mig. Lite mörkare kanske. Och definitivt annan header, denna jag har nu är lite passé, jag är ingen medieelev längre, t.ex. Fullt ös, arbetslös!

Skämt åsido, jag är faktiskt inte arbetslös, jag ska ju jobba i juli, sen hoppas jag på att få lite timmar på Euronics här i Malung i augusti, var dit och sökte jobb igår då de söker extrapersonal. Vet ju dock inte hur länge jag blir här, men alltid bra att ha någon liten inkomst.. Vill ju inte leva på mammas pengar direkt.  Sen när jag är i Göteborg, som jag åker till på torsdag, så tänkte jag kika in på en ungdomsgård som finns mitt i stan som min pojkvän tipsade mig om.  Och lite andra ställen såklart. Vi får se hur det går :)

Men som sagt. Ny design. Jag behöver förslag. Behöver en ny design, som är mig.. Och jag är.. öh.. film och musiknörd. typ. Höh.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: