MIKA

2011-06-14
22:33:08

Student, utflyttning och annat,.
Hej på er! Har inte skrivt på ett par dagar nu, det har varit fullt upp, så att säga.

I torsdags kom min Alex till mig i Falun, i fredags tog jag studenten (!!!!), lördagen var det studentmottagning, jätteroligt att många kom och jag fick så fina saker, tack allihop!  Söndag så gick jag och Alex på marknaden, och jag vann faktiskt en stoooor mjölkchoklad, hihi. På första försöket dessutom, den ni!

Igår, måndag, åkte Alex hem, och jag och mamma och vovvarna var till veterinären eftersom lilla Bira hade ont i tassen. Hon fick linda på och ska ta antibiotika nu i tio dagar framöver.

Idag har jag varit flitig. Inte bara jag, utan min fina mamma också. Vi gick upp klockan fem, vid sex började vi åka mot Falun, med ett stopp i Mora på McDonalds för lite frukost. Vi har ägnat dagen åt att städa ur min lägenhet, och vi har även lämnat nycklarna. Känns både bra och dåligt.
Är tillbaka hos mamma nu, vilket är skönt på ett sätt, fast på samma sätt känns det fel, jag borde vara utflugen vid det här laget, jag ska inte bo hemma mer. Men det får jag allt ta och göra tills jag hittar lägenhet, vilket kan ta ett bra tag.

Så nu bor jag alltså hemma igen. Hmm..

Fick så mycket fina saker i lördags. Spardrake, heltuff lampa, pengar, biljetter till Big Four (!!!!!!), presentkort, smycken, kuddar och en hel del mer

Har fått så mycket och så otroligt fina saker, är jättetacksam för allt verkligen.

Imorgon ska jag uträtta en massa, samt vara barnvakt till mina brorsbarn.
På tisdag ska jag fotografera grannens bran, och på torsdag åker jag till Alex. Detär full rulle nu, haha :)

Ha det bra allihop!

// Mika
Kommentar:

2011-06-15 @ 10:13:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: