MIKA

2011-06-20
21:05:04

Virrat runt i Mora
Tjo!

Idag har jag virrat runt i Mora med en tjej som heter Nathalie. Hon är en gammal bekant som också skulle till Mora dagen till ära, för att dra sig mot tandläkaren. Vi bestämde oss för att strosa runt tillsammans i Mora och sen var jag sällskap till tandläkaren. Vi mötte Anna, en gammal klasskompis till mig, och fick skjuts till McDonalds av hennes moster.

När jag och Nathalie skulle dra oss mot stan upptäckte vi dock en sak.. Att det inte gick några bussar.. Så Nathalie fick ringa sin pappa som vi komma från Malung till Mora,  en timme bort, för att hämta hem oss.. Darn! Snällt av honom att komma och hämta oss dock :)

Fick det jag skulle ha idag iallafall - ett par svarta jeans. you gotta löööv Cubus alltså. Åh vad bra. 199:-gick dem på, vilket är ett alldeles lagom pris för ett par jeans.

Köpte lite annat också :



Lite mer close upbilder på det jag inhandlat idag:


 

Sminkpensel 10:- på Dollarstore
Jättestort, coolt vinglas. 20:- på Dollarstore
Mascara 70:- (ord.pris 130:-) på H&M
Örhänge 15:- på Ur&Penn (jag och Nathalie delade, så blev 15 :-/örhänge)
Två hårband, 10:-/st eller 2 för 10:- på Dollarstore
Jeans: 199:- från Cubus

 

Japp japp, intresseklubben antecknar! ;)

 

// Mika



Kommentar:
#1: Jennifer

Du är ute å fyndar du! :D

2011-06-20 @ 22:28:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: