MIKA

2011-10-18
18:30:38

18 Oktober 2011
God kväll!

Haft en bra tisdag? Själv har jag haft lite fullt upp, så därför jag inte kunnat skriva. Eller ja, inte så jättefullt upp, men alldeles för mycket för att ens komma att tänka på bloggen, höhö.  Har precis fixat och experimenterat med lite smaksättningar i grädde, och bakat en kladdkaka som blev supergod. Borde kanske bli kock eller konditor? Nä fy, hemska tanke, då skulle jag nog tröttna och förlora intresset, faktiskt.

Det känns att hösten är här, jag känner mig som Ior, lika deppig och melankolisk och allmänt trött på allt. Eller. Inte på allt men alltså. Ja. Ni som blir höstdepp fattar vad jag menar.. Blä. Nåväl, snart är hösten också över, kanske.. ;)

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: