MIKA

2011-10-21
13:01:02

21 Oktober 2011
Hejsan hoppsan Karlsson! Eller något.

Allt bra? Sitter och har precis gjort så att jag ser ut lite som en människa igen. Sitter och funderar över en ny design och header, har lite idéer som jag ska prova utföra så småning om.
Annars sitter jag och väntar på att min bror Thomas ska höra av sig, vi ska ta och hälsa på min ena faster lite senare. Blir trevligt!

Vad händer för er denna fredag? Jag har lite att göra, men sen på kvällen vette fasen vad som händer. Funderar på att rota fram någon bra film, äta popcorn och bara vara seg. Men vi får se vad kvällen bjuder på.

Filmtips annars anyone?

// Mika
Kommentar:

sv: okej :) haft en bra fredag än så länge? :)

2011-10-21 @ 20:55:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: