MIKA

2011-10-22
20:35:13

22 Oktober 2011
Hej på er!

Precis kommit hem efter att ha varit hos mina brorsbarn i princip hela dagen. Har varit trevligt och tiden har gått supersnabbt. Skönt!

Igår tog jag och mamma bussen till Vansbro och åt på Selins, en resturang med grymt god mat. Jag överdriver inte när jag säger att jag aldrig njutit av mat förr så som jag gjorde igår. Jises så gott det var!

Har inte så mycket mer att säga, mer än att jag måste införskaffa mig en ny fjärrutlösare till min kamera (den jag har vill inte samarbeta trots att jag bytt batteri...) och att jag nu ska poppa mig lite popcorn.

Ha en fortsatt bra lördagskväll allihop!

// Mika
Kommentarer:

Hej! Allt bra? :)



sista chansen att vinna ett smycke!

http://smnmode.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfritt-smycke-1.html#comment

2011-10-23 @ 10:48:57

det är bra med mig också :D

2011-10-23 @ 13:47:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: