MIKA

2011-10-04
21:55:31

4 Oktober 2011
God kväll folket.
Sitter hemma hos mitt hjärta nu. Kom hit i söndags. Ullaredstrippen blev lyckad och jag inhandlade en hel del, höhöhö. Vad får ni se när jag kommer hem (om jag kommer hem? ;) )
Vi ankom på lördagen runt tvåtiden, och jag åkte hem med Alex och hans mormor och morfar på söndag eftermiddag.

Igår, så var jag på arbetsintervju! Det är detta jag hållt hemligt för er folket, en arbetsintervju för en butik här i Göteborg, och får höra hur det har gått i slutet på denna vecka eller början av nästa. Det kändes jättebra så vi kan bara hoppas på det bästa.

Sitter här hos Alex och är snuvig, självklart börjar jag bli sjuk, som alltid. Nåväl, går väl över det också så småningom.
Senare i veckan ska jag träffa Christina, ska se hur hon bor och så, hon har ju fått egen lägenhet nu äntligen, så det ska bli trevligt som tusan. Nu känner jag att detta blogginlägg är väldigt osammanhängande, jag skyller på förkylningen. ;D

Men nu vet ni att jag lever, och jag ska försöka hålla er lite mer uppdaterade. Om ändå blogg.se kunde utveckla en Android-app också och inte bara en iPhone-app... ;D

Ha det bra folket, !

// Mika
Kommentar:
#1: Twins

tjo =) haft en bra helg?

2011-10-10 @ 14:16:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: