MIKA

2011-09-29
11:56:42

29 September 2011
Halloj!

Idag skiner solen och jag sitter inne. Känns lite halvdåligt, men måste skriva om lite på mina personliga brev och så, så det är lika bra att börja direkt. Senare när mor kommer hem blir det att färga håret, senare på dagen ska vi även åka till bror Micke en sväng. Måste även börja storstäda i rummet idag, dammsuga bakom datorn och grejer, eftersom jag ska vara borta ett tag sen. Åker på lördag, ingen aning när jag kommer hem, haha. Så när jag väl kommer hem vill jag ha det städat. Måste även börja packa, för det hinns inte imorgon, eller ja, kanske på dagen, men inte kvällen, för då blir det jobb för hela slanten. Mor och jag åker ju till Ullared klockan 6 på lördag morgon.

Jag fick SMS av Micke imorse på tal om nada, där det stod Grattis syster =) . Fattade inget först, sedan så trillade poletten ner. Det är nämligen min och Mickes namndsdag idag. Så alla som heter Mikael eller Mikaela (oavsett stavning), stort grattis till er (oss!). Sen för någon timme sen ringde min chef och gratulerade mig på namnsdagen. Haha inte helt fel måste jag säga. Han tänkte sjunga sa han, men han ville undvara mig besväret, så att säga, haha. Gulligt!

Nej, nu måste jag skynda på med personliga breven.
Vi hörs!

// Mika
Kommentar:
#1: Jennifer

Kanske hade för lite honung då. jag höll då på å spy :S Haha

2011-09-29 @ 13:29:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: