MIKA

2011-09-06
12:38:12

6 September 2011
Haaalloj!

Idag har jag varit rätt så flitig, trots att klockan bara är halv ett än så länge.
Har sökt 3 jobb, sökt lägenheter, mailat min handläggare, samt kommit en ganska bra bit på bokanalysen.
Ska snart sätta upp håret och ta tag i städandet, måste dammsuga (IGEN!!!) och bädda sängen, och hitta en bra plats för mina körkortsböcker. Funderar på om jag ska gå på teorilektion i eftermiddag, men jag tror faktiskt jag satsar på att skriva bokanalys istället, och går på lektionerna nästa vecka, blir nog bäst så.

Håller på att fundera vad jag ska göra med min dörr på insidan. På utsidan är den vitmålad, och insidan är bara vanlig, tråkig brun, så funderar på om man skulle måla den och kanske dra på en schablon om man hittar nån cool.
Har ni något förslag? Mitt rum går för övrigt i ljusljusgrått, mörkgrått, svart, samt lite vitt och lite rött.

Hm. Nej, städa var det ja!

// Mika

btw. fånen (hundarna) på bilen nedanför skäller väldigt på mig.. Inte särskilt snällt... ;)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: