MIKA

2011-09-07
11:11:53

7 September 2011
Halloj!

Allt bra med er?
Har precis skrivit på min analys, snart klart skulle jag tro, lite kvar på den, men det tänkte jag ta ikväll eller imorgon.

Idag blir det att vara barnvakt igen, annars vet jag inte vad som händer, ska försöka komma på vad jag kan skaffa fram för present till Alexander som fyller år nästa vecka. Har verkligen ingen aning vad det ska bli, men det fixar sig.

Inte så roligt inlägg idag kanske, men ska nog kanske passa på att ta lite kort på de där små (som inte är så små längre) så jag får lite nya bilder att pilla med ;)

// Mika
Kommentar:
#1: emma :)

Det kunde ha varit bättre "/ hoppas allt är bra med dig?

Saknar den tiden grymt mycket jag med<3

2011-09-07 @ 16:54:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: