MIKA

2011-09-08
14:08:30

8 September 2011
Hallo!

Igår blev det inga fler inlägg då jag umgick med Camilla och Anna på kvällen, kom hem halv tolv, så orkade inte skriva något. Vi hade grymt trevligt och pratade om allt och ingenting, och jag och Camilla kollade på och provade hennes skor, och massa annat.

Idag har jag varit slö (hittills), inte mått prima alls, har huvudvärk som fasen och det bara snurrar. När jag vaknade la jag mig på soffan och sov där ett par timmar istället. Mamma ringde och jag bestämde mig för att möta upp henne och vara med och handla, sen skulle hon och lägga schema så då åkte jag hem, och har skrivit klart min analys.. På svenska. Den ska bara översättas nu,men det gör jag senare.
Ska även kika igenom lite bilder från gårdagen när barnen var här, så det kommer upp senare också.

Nu funderarjag dock på om jag ska sätta igång att baka lite mer bröd. Så får det nog bli. Hejsvejs! =)

// Mika
Kommentar:
#1: HANNA

dagens blogg? allt du behöver göra för att vara med är att skriva "jag är med" i dethär inlägget:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-89.html#comment

2011-09-08 @ 18:06:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: