MIKA

2011-09-12
16:37:27

Det bara pissar ner!
Sitter och ser ut genom fönstret, det började helt plötsligt bara pissa ner, som blixt från klar himmel. Nä, inte riktigt kanske, men regnar gör det.

Här sitter jag, med vitlök i örat igen och funderar på vad jag ska laga mig för mat. Är inte hungrig alls, men äta bör man annars dör man. Det enda jag är sugen på är hårdmacka med ägg och kaviar, så¨det får nog faktiskt bli min middag idag. Bättre än inget iallafall. Sätta mig framför TVn ska jag göra. Och ikväll får vi inte missa Hollywoodfruarna. haha. Så .. roliga människor.


Nej, mat var det. HEJ!

// Mika
Kommentar:
#1: HANNA

hejsan :D nu är dagens blogg avslutad, bättre sent än aldrig, right?

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-129.html#comment

2011-09-12 @ 17:37:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: