MIKA

2011-09-04
18:02:19

Fasters lilltjej!


Lillskruttan på bilden ringde precis till mig och talade om att hon hade ätit pizza, och frågade vart farmor och Sunni var. Så söt. Imorgon kommer hon hem till oss eftersom dagis har stängt.

Ååååh den där bokanalysen.... Det går så trögt. Har skrivit några rader på ett papper.. Får hoppas det flyter på bättre imorgon, för min hjärna är mos idag.

Imorgon måste jag dra mig till Körskolan också. Och Arbetsförmedlingen... Nåväl. Berättade jag att jag mailade in en ansökan som butikspersonal i en butik i Göteborg? Det sysselsatte jag mig med natten till igår. Man kan ju alltid hoppas att de finner mig intressant.
Måste kika efter en present till Alexander också, som blir hela 6 år den 14 september! Vart tog de åren vägen?

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: