MIKA

2011-09-06
18:48:37

Fika med Henny
Fikade med Hennt idag när hon kom ner till Malung. Hon drar till Örnsköldsvik imorgon och pluggar till sjuksköterska, så henne lär man ju tyvärr inte få se på ett tag =( Men är grymt glad för hennes skull eftersom det inte alls var säkert hur det skulle bli. Vi tog en fika på Hedbacks och gick sedan mot Hemköp så hon kunde hämta ut sina tågbiljetter.

Köpte även en mascara av henne för en 40-lapp. Skulle köpa samma mascara när vi var i Mora sist, men hon hejdade mig i sista sekund då hon hade 3 stycken som hon köpt på taxfree för en billig peng, så fick köpa en av dem, finfint!

Hämtade även ut mitt paket på lyko.se idag, tänkte slänga upp bild på nagellacken och mascaran sen, hårinpackningen har ni nog sett förr om jag inte missminer mig.

Jag och mor ska snart dra på Sibylla och få något ätbart, fastän ingen av oss är speciellt hungriga..
Men äta bör man annarsdör man, äta gör man ändå dör man.

Hejsvejs!

// Mika


Min fina vän! Ha det bäst i Ö-Vik nu, gör det riktigt osäkert ;D
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: