MIKA

2011-09-21
15:57:43

finally..
Har precis fått mail från min lärare nu med slutbetyg och allt.
Är inte jättenöjd, men G är ju bättre än IG iallafall, även om jag vet själv att jag är bättre än så. Men, jag vet ju inte hur hon ser på betygen och så, sen blir det ju lite förvirrat när jag haft 3 olika lärare under de 10 veckor jag pluggat, så de har väl alla olika syn på hur betygen ska sättas osv. Allt över IG är bra, så jag får väl nöja mig med det ändå.
Skönt att ha det gjort, men som sagt, jag vet att jag kan göra bättre, men aldrig i mitt liv att jag pluggar om den kursen igen.

Nu ska jag nog sätta igång med den där garderoben. Ska rota fram lite sopsäckar först. Sådana finns det gott om i detta hushåll kan jag lova!

// Mika
Kommentar:
#1: Jasmine

svar: Haha visst är det bra att vara clubmedlem :D

Jaa du måste berätta om det när du vart där, är speciellt intresserad av deras julsortiment, hihi :)

2011-09-21 @ 17:47:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: