MIKA

2011-09-21
23:10:34

Garderobsrensning och t-shirt massaker
Tjenamoss!

Rensade i garderoben idag som sagt.. Jag har vääldigt mycket tjocktröjor, och jävligt mycket sånna ni vet sov-t-shirts.. Hittade också lite band-tröjor som jag tog och massakerade lite. Jag hatar när de sitter åt så i halsen, så jag klippte i allihop, så nu är de användbara igen, haha.

Skulle en modebloggare eller fashionista kolla inui min garderob hade denne brustit ut i storgråt. Allt är svart. Med någon nyans av grått, och vitt, något märkbrunt plagg och en grön kofta. Annars, svart.. Men äh, svart är bra! Hähä :D

Iallafaaaall.. Det gick fort att rensa garderoben nu iallafall. Kommer ihåg på den tiden då det tog typ.. en hel dag. Det tog mig tpy en timme att rensa ur samt vika ihop och lägga eller hänga allt på galgar.  Hurrdurr.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: