MIKA

2012-12-23
17:03:13

Kära tomten!
 
Min önskelista då..
Bestick BONUS från IKEA, 29 kronor. Köper två set, så jag vet att jag kan bjuda folk på middag ;)
Köttknivar 6-pack, 39 kronor, även dessa IKEA.
Lampan MUSIK, från IKEA, 299 kronor. Jag vill ha två, en på var sida spegel. Kan bli ett senare projekt, köper först det mest nödvändiga.
Elvisp, just den på bilden är från Rusta och kostar 149 kronor. Spelar ingen roll vad det är för elvisp, men en elvisp måste jag köpa en ny i vilket fall.
En ny säng måste jag ha, då den sängen jag hade i Falun blev nerkissad av grannens katt när vi skulle flytta. Denna, en 140 cm bred säng från Jysk, kostar ca 2500 kronor just nu.
Köksstolar, spelar ingen roll. Denna från IKEA för 149 kronor.
Matbord MELLTORP, IKEA, 399 kronor. Ett sådant har mamma hemma. Suveränt, bara att torka av, och slitstarkt som attan.
En soffa, denna EKTORP 3-sits är min drömsoffa. Goaste soffan ever. Min soffa jag hade i Falun var också go, men den möglade, haha. Jag har sån tur med mina möbler? 3495 kronor från IKEA.
 
 
Jag har en hel del jag måste införskaffa. Vi får väl se om jag varit snäll i år, annars köper jag allt själv, det funkar också ;) Som tur är har jag en snäll bror (alla mina bröder är snälla ), som låter mig ta en tvbänk som han har på sin övervåning. Den är svart och snygg. Muahahaha.
 
 
Ha det gött allihop!

// Mika
 
Taggar: God Jul, IKEA, Julen, Jysk, Tomten, bestick, elvisp, juletid, julklappar, knivar, lampa, lampor, matbord, snäll, soffa, stolar, säng, wishlist, önskelista;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: