MIKA

2012-02-13
15:26:46

13 Februari 2012
God dagens på er! Kikade på min mail och såg att jag fått en hel hög kommentarer. Hur kul som helst att se nya människor kommentera. Välkomna hit! =)

Idag känner jga mig betydligt bättre än igår, så tog mig till körskolan och hade en kort körlektion som gick superbra! Gick och hämtade ut ett paket och vandrade sedan hemåt. Har precis kommit hem igen efter att ha varit och handlat en sväng.

I paketet jag hämtade ut låg bland annat detta ursnygga linne, som jag hittade på Gina Tricot. Har länge letat efter ett lite slappare bandlinne, så blev ju rätt glad när jag såg detta, billigt var det dessutom, 149 riksdaler pungade jag ut. Ett annat plus är att det inte är en sån "fake" -bandlinne, utan detta är faktiskt ett riktigt AC/DC-linne. Hur vet jag det då? Jo, för att det var en AC/DC-tag på linnet, som ska betyda att bandet har godkänt att deras logo trycks på vissa klädesplagg. Så jag är grymt nöjd!


Som sagt, 149 kronor på Gina Tricot, men kollade hemsidan nu, och då var det POFF, borta. Hmm. Populärt kan hända. ^^

Ha en bra måndag!

// Mika
Kommentar:
#1: Linda

Godkväll! Tävlingen om ear cuffen är nu avslutad. Kika in och se om du hade turen idag. Om inte så kommer det fler tävlingar inom kort ;)

2012-02-13 @ 21:55:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: