MIKA

2012-02-14
13:14:26

14 Februari 2012 - Valentines Day
Hej på er! Glad alla hjärtans dag på er allihop. Hoppas ni haft en superbra början på dagen!
Min började sådär, vaknade flera gånger inatt och svettades och frös om vartannat, så imorse när klockan ringde tog jag tempen, och jodå, feber.. Så fick ringa och ställa in dagens körlektioner, dessvärre.
Kan dock meddela att jag nu mår betydligt bättre än imorse, febern är borta för nu, och känner mig åtminstone lite piggare. Hostar, snorar och trög i skallen är jag fortfarande, men man kan ju inte få allt här i världen.

Sov ett par timmar till efter att ha ringt min körskolelärare, och har segat nu på morgonen. Det första jag gjorde när jag klev upp var att titta mig i spegeln och bli förfärad, blekare än liket självt. Nog för att jag är blek annars, men när jag är sjuk så är jag värre än genomskinlig nästan. Så var fåfäng och drog på mig sminket, så jag åtminstone kunde se friskare ut än vad jag kände mig. Aaaanyway.

Mor kom hem för en stund sen, och vet ni vad? Hon är så snäll min lilla mamma, hon gav mig sådana där Marabouhjärtan som är så mumsiga. Söt hon, puss på mamsen <3

Jag hoppas att ni får en fortsatt trevlig dag allihop!

Och än en gång: HAPPY VALENTINES DAY <3


Kommentar:
#1: fanny

Alla hjärtans kramar till dig!:)

2012-02-14 @ 18:30:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: