MIKA

2012-02-18
12:08:08

18 Februari 2012
God förmiddag på er! Hade ni en bra fredag?

Min var bra, lite vemodigt på kvällen, men så kan det vara. Bjöd mina ungdomar på kladdkaka igår, vilket verkade vara väldigt uppskattat! De gapade om mer allihop, haha.

Något som inte var lika skoj, men ändock så jävla klantigt, jepp, KlantMika har varit framme igen. Skulle ta ut en pizza ur micron. Skållhet med ost och tomatsås på. Vem tror ni får hela pizzan på handen, med innehållet nedåt på handen? Jo, me, myself and I! Faaan så ont det gjorde. Nu idag gör det inte ont, men har fina blåsor över tre fingrar på vänsterhanden.  Nåväl.

Idag ska jag nog umgås med Camilla, så ska väl snart ta och göramig lite mänsklig igen, hoppa ur pyjamasen, käka nån form av frukost/lunch och sminka på mig ansiktet.

Hoppas ni får en bra lördag!

// Mika
Kommentarer:
#1: Nat

sv: ja, det är som att jag inte kommer ifrån att jag egentligen skulle vilja vara lite större men det lär jag aldrig bli, haha. Nejmen, precis! Det är så jag också har tänkt - fylla upp så att man kommer upp lite. Jag är precis mitt emellan B och C, vissa passar vissa passar inte alls i respektive.. Skulle då bara vilja fylla ut till en vanlig C. Man önskar ju man var som Cathrin som allting bara "BOOM!" på, haha!

2012-02-18 @ 15:56:20
#2: Ebba

2012-02-19 @ 15:56:22
#3: Ebba

fin blogg

2012-02-19 @ 15:56:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: