MIKA

2012-02-21
13:48:12

21 Februari 2012
Hej på er!

Idag är det en grymt glad Mika som skriver. För vet ni vad som hände idag? Jag klarade uppkörningen!
Nu är det bara för mig att göra om skrivningen.. (jag fick 50 rätt, man ska ha minst 52) sen jäklar blir det åka av!
Tid för teoriprov är bokat, och ska göra provet i Göteborg. Så nu är jag så råtaggad så ni anar inte.

Inte nog med det. Är ju Fettisdagen idag, och då får man käka semlor. Jag och mor hade sån lyx att semlorna kom in genom dörren. Katina kom med en var till mig och mor, pojkarnas mormor hade gjort dem. Hemgjorda semlor, det är lyx på hög nivå!

Nu ska jag ta och läsa lite teori tänkte jag, sen ikväll blir det att färga bort denna urfula utväxt jag har i huvudet.

Ha en bra tisdag allihop!

// Mika
Kommentarer:
#1: Jasmine

Grattis, vad roligt! :D Lycka till med teoriprovet också då! :D

2012-02-21 @ 16:57:17

Hej! Superfin blogg :) Vad har du gjort idag? Hoppas du haft det bra i alla fall, ha en fortsatt trevlig kväll. Kram

2012-02-21 @ 22:48:11
#3: fanny

Åhhh grattis! Lycka till på teoriprovet nu!:)

2012-02-21 @ 23:51:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: