MIKA

2012-02-27
22:33:54

27 februari 2012
Yoyoyo!

Nu är jag Göteborgsbo! Landade här i lördags vid lunchtid, och mor och bror åkte ganska direkt hemåt igen.
Lördagen fortsatte med att jag och Alex letade efter bläck till hans skrivare, vilket gick sådär. Sedan kom vi hem och åt och kikade på Paranormal Activity 3, förjävla äcklig film.

Igår spenderade vi dagen ute på stan, även då letade vi efter bläck. Vi letade igenom hela stan utan lycka, sedan drog vi oss mot MediaMarkt där vi äntligen hittade rätt! På stan delade vi på en mumsig chailatte och njöt av den underbara solen.

Idag var det skittråkigt väder, det snöade till och med. Fyyy! Medans Alex var på kurs så städade jag och svärmor och gjorde iordning så mina grejer fick plats. Riktigt duktiga var vi idag, fick till allt jättebra. Även hunnit plugga, snart läst ut boken för andra gången. Tänkte mest uppdatera för att informera att jag lever.
Imorgon blir det handling och kika vart jag ska ha teoriprov någonstans så jag hittar dit själv.

Hoppas allt är bra med er och att ni haft en grym helg!
// Mika
Kommentar:
#1: Molly

sv: Tack! :D

Allt är toppen med mig! :)

Vad händer idag då? :)

2012-02-28 @ 06:43:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: