MIKA

2012-02-29
14:00:43

29 Februari 2012
Hej på er! Är en glad Mika som skriver idag ska ni veta.

Imorse så gjorde jag något jävligt bra. Ni vet ett sådant där rosa kort som berättigar en till att köra bil?
Jag är innehavare av ett sådant nu! :D Klarade skrivningen i förmiddags, och jag kunde inte vara gladare!

Jag och Alex ska snart ut på stan en sväng i finvädret, och fira med en kopp Starbuckskaffe. De har ju öppnat Starbucks på Centralstationen, så det måste vi ju prova. Vi besökte detta underbara café när vi var i London för ett par år sen, riktigt mumsigt!

Jag hoppas att ni har en bra onsdag!

(JAG HAR KÖRKOOOORT!!!!!!)

// Mika
Kommentarer:
#1: Jasmine

Guuud vad roligt, grattis! :D

2012-02-29 @ 19:48:48
#2: Fanny

GRATTIS!!!:D

2012-02-29 @ 21:25:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: