MIKA

2012-02-02
21:37:24

e.l.f Cosmetics
Jag fick som sagt hem ett paket från e.l.f Cosmetics idag. Beställde grejerna i lördags, och de skickas från England, så snabb frakt måste jag säga. Beställt från dem en gång förr, och är mer än nöjd med deras produkter. Billigt är det dessutom! Passade på att införskaffa lite nytt då det var fri frakt. Sen, inte nog med det, fick man en "mystery gift" på köpet. Måste säga att jag blev väldigt glad över det jag fick. Nagellack, två eyeliners i turkost och lila, samt en gemstone pincett. Riktigt nice.

Blir ni sugna på att shoppa loss på e.l.f Cosmetics kan ni klicka in er här -> eyeslipsface.se

Har tagit lite bilder på vad jag inhandlat.

Kabuki brush. Så otroligt mjuk, känns lite som en liten valps hår.

 

Flawless Finish Foundation, hört mycket bra om denna, så är tvungen att prova.

Även hört bra om dessa make-up remover-lappar, så vill ju prova dessa också, höhö.

Dessa två, superfina ögonpennor fick jag gratis med beställningen. Riktigt snygga färger!

 

Nagellack, även detta fick jag med gratis i "the mystery gift"

Pincetten ( som även har en tillhörande liten behållare/väska) som fanns med i "the mystery gift"

 

Allt jag beställde (och fick med). Skriver vad allting är under bilden, ifall ni blev nyfikna. Med länk, såklart ;)

 

e.l.f Cosmetics Studio - Angled Foundation Brush

e.l.f Cosmetics Studio - Blush Brush

e.l.f Cosmetics Gem Tools - Tweezer and Pouch

e.l.f Cosmetics - Shimmer pencil, i färgerna Plum Passion och Twinkle Teal

e.l.f Cosmetics Studio - Kabuki Face Brush

e.l.f Cosmetics Studio - Mineral Infused Primer

e.l.f Cosmetics - Mineral Eyeshadow Primer, i färgen Sheer

e.l.f Cosmetics Studio - Flawless Finish Foundation i färgen Porcelain

e.l.f Cosmetics Studio - Corrective Concealer

e.l.f Cosmetics Studio - Makeup Remover Cleansing Cloths

e.l.f Cosmetics - Mineral Foundation i färgen Fair

e.l.f Cosmetics Studio - Single Eyeshadow i färgerna Mystic Moss och Amethyst

e.l.f Cosmetics - Nailpolish i färgen Purple Pleaser

 

Där hade vi dem! Inte helt fel som sagt. Ska bli skoj att prova allt detta, får nog bli lite i helgen.

 

// Mika

Kommentarer:
#1: fanny

Härligt med nytt smink!:)

2012-02-03 @ 09:41:13

Härligt att du blev nöjd med din bställning :) Var dock obs på att när du har använt vårservetterna att du ska skölja bort det med varmt vatten!



Trevlig helg! :)

2012-02-03 @ 16:23:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: