MIKA

2012-02-04
19:58:57

I bakartagen
Hej på er!

Idag har jag minst sagt varit i bakartagen. Trotsade kylan, drog på migtäckbyxorna och gick och inhandlade ingredienserna jag behöve. Kom hem, och satte igång med kladdkaksbak. När den blev klar så gjorde jag ananaspaj. Satte mig en stund, och började förbereda morgondagens mat. Satte mig ännu ett tag, läste lite teori och kikade på Lyxfällan. Sen, för en stund sen, gjorde jag iordning en pizza till mig och mor, och är nu mätt och belåten.
Har även hunnit byta sängkläder idag, och om en stund ska jag slänga mig i duschen.

Ikväll blir det filmtittande på SVT2, filmen Antichrist av Lars von Trier går klockan 23.15. Mycket bra film, lite groteskt, och vädigt störd, men så bra! Passar människor som gillar störda, skumma filmer. Har ni inte sett den så gör det om ni kan! Varnar dock att det finns vissa väldigt groteska scener, så den som är känslig ska nog blunda då. Även hålla för öronen, för säkerhets skull.

Hoppas ni har haft en bra lördag! Förutom att min nya, fina ögonskugga Amethyst från e.l.f Cosmetics tappades i golvet och blev smulig, så har min dag varit mycket bra. Lagom slapp, lagom aktiv.

God kväll på er!

Frestar er med en mycket god pizza. Omnomnom ;)

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: