MIKA

2012-01-20
12:19:55

20 Januari 2012
Hej på er!

Idag är det fredag. Fredag för många innebär ju ledighet, utgång, slapphet, osv. Själv ska jag jobba ikväll, men jag klagar inte. Trivs med det, och tycker det är roligt, så jag förlorar ingenting på att jobba en fredagkväll :)

Hunden ligger bredvid i soffan och hon har sovit hela dagen nästan, hon börjar bli gammal, min lilla Sunni. Nu vaknade hon till och började "prata" med mig också. Hon är söt hon, ska ofta vara med och skriva. Haha.

Iallafall. Vad händer för er en fredag?
Ha det!

// Mika
Kommentar:
#1: emma

Sv: Okej okej jag förstår :) men då håller vi tummarna på en anställning :)Det är bara bra med mig jobbar typ 100% fast jag bara är vikarie så jag har å göra :P är kär som en tok och kan nog inte vara mer lycklig just nu, så jag tänket inte klaga ;) just ja 14 är det ju :) sköt öm dig mika<3<3

2012-01-21 @ 17:19:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: