MIKA

2012-01-22
14:26:06

22 Januari 2012
Hej på er!

Skrev ingenting igår då jag haft fullt upp. Först fikade jag med Hansson, sen drog jag till broder Jörgen, städade lite och fick finmiddag hos honom. Sedan, kvart i åtta så var jag och mamma hemma, sen kom Hansson och hämtade upp mig igen, sen drog jag, Hansson och Lollo först till Mora, shoppade på Ica Maxi, och besökte McDonalds, eftersom Lollo var hungrig. Sen ringde vi Carro och åkte och träffade henne. Efter det skulle vi ta oss hemåt, och bestämde oss för att ta en omväg hem via Älvdalen och Sälen. Blev en lång tripp, jag kom hem 03.00, haha.
Men kul, det hade vi vill jag lova!

Håller på att klura på en ny design, men vet som vanligt inte hur den ska vara. Känns väl lite väl att ha vinterdesign nu när det snart (förhoppningsvis) blir vår!
Om ni har något tips, så dela med er!

Ha en bra söndag! Själv ska jag vara barnvakt om någon timma, sen blir det matlagning, och städning, och läsning. Haha.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: