MIKA

2012-01-24
14:48:03

24 Januari 2012
Hej på er!

Uppdateringen har varit låg, jag veeeet.
Har legat i sängen de senaste dagarna nämligen. Vet inte riktigt om det var magsjuka jag haft eller bara kroppen som spökat. Kände redan tidigt på söndagsmorgonen att jag var lite knepig i magen, men det gick över och tänkte inte på det. Mor hade varit dålig även hon. Men igår mådde jag skit, var så trött så trött, och så grymt illamående, fram tills framåt kvällen/natten, då det kändes bättre.

Idag känner jag mig bra, så har precis kommit ur duschen, ska ta mig något litet att äta, sen klockan fem ska jag dra mig mot körskolan för att gå på lite teorilektion. Gjorde ett sånt provtest igår här hemma på datorn. Som många vet ska man ju ha 52 rätt av 65 (70) frågor på teoriprovet till körkortet. Jag testade igår, och även om jag inte ens läst ur boken ännu, så fick jag hela 49 rätt! alltså 3 poäng ifrån godkänd. På första försöket! Utan att ha läst ut boken. Kändes väldigt bra, så ska läsa på som fasen så kommer det förhoppningsvis gå galant! Är ett tag kvar tills jag ska ha teoriprov, så nu jäklar är jag på G.

Som ni ser är designen annorlunda. Kände att juletiden var över, men visste inte alls hur designen skulle vara, så jag satte ihop en provisorisk design. Nu vill jag ha tips på hur den kan se ut, så bombardera kommentarfälten med tips är ni goa.

Ha det bra allihop, vi kanske hörs ikväll. Eller imorgon!

// Mika
Kommentar:
#1: Jennifer

sNYGG design!! :)

2012-01-24 @ 22:22:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: