MIKA

2012-01-27
11:24:13

27 Januari 2012
Hej lönefredag!

Ja. Och snart är det slut på januari. Hur fan kan tiden gå så fort? Nåväl, så kan det vara.

Har varit på en körlektion, skulle haft en till klockan 12, men den ställdes in. Som vanligt. Men har en massa körlektioner till veckan, så det blir nog finfint.

Har en spännande festivalnyhet som jag ska skriva om i ett annat inlägg. Åååååh säger jag bara. Hoho.

Händer en fredag som denna för er? Själv har jag inga planer alls, jobbar inte ens ikväll för ovanlighetens skull. Jobbar ju i princip bara fredagskvällar, men inte idag. Så, helt planlös fredag. KAnske drar och hyr en film och degar till den. Vi får se.

Ha det gött!!
// Mika
Kommentar:
#1: fanny

Härligt att vara ledig! Hyr en bra film:)

Ja, precis. Man kan nog vara både lite privat och öppen på samma gång. Man behöver liksom inte skriva allt om sitt liv, men lite grann. Annars tycker jag det känns så "planlöst" Tack, det hoppas jag också! <3 Det är så tråkigt att ha en egen lägenhet och inte bo där:(

2012-01-27 @ 13:33:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: