MIKA

2012-01-31
11:53:26

31 Januari 2012
Hej på er!

Sitter här hemma och har precis ätit lite frukost. Ska ta och klä på mig och så, sen läsa lite i körkortsboken och testa mig själv litegrann om allt och inget inom körteori. Sedan måste jag gå till ungdomsmottagningen och förnya mitt p-pillerrecept. Blöö, ingen lust, de ställer så knepiga frågor där ibland så man vet ju inte alls vad man ska svara, haha.

Skulle ha haft körlektion idag, men det blev inte av. Så somnade ett par timmar, och vaknade av att storebror släppte in sin hund, lilla Bira, in hit i huset då han skulle iväg. Sen slog det mig. Mensvärken. Bokstavligt talat, det kändes som om någon slagit mig hårt i magen och ryggen. Detta älskade fenomen som orsakar både dåligt humör och att man går dubbelvikt. Nåväl, bara att bita ihop. Nu - klä på mig, som sagt.

Ha det gött folket. Hörs kanske sen.

// Mika
Kommentar:

Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

Checka gärna in min kategori "jag syr" och tyck till!" :)

2012-01-31 @ 19:32:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: