MIKA

2012-01-13
11:09:44

Fredagen den 13e Januari 2012
Spoooooky.. Eller. Nja.

Hej iallafall!

Sitter och halvglor på the Doctors och har precis försökt få upp en ny taklampa, men det var lättare sagt än gjort... Får vänta tills min kära mor kommer hem.

Den här fredagen ska jag läsa lite i körkortsboken, sen blir det jobb ikväll. Ska bli kul att komma tillbaka efter en lång ledighet. 

Vad händer för er enna Fredagen den 13e? Kika skräckfilm och skrämma skiten ur allt och alla? Nä, täntke väl inte det ;)

Nu - göra mig lite mänsklig, sen läsaläsaläsa!

// Mika
Kommentarer:

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-01-13 @ 11:35:52
#2: fanny

För mig har det varit en oturs dag:( allt går fel! Ha en fin kväll:*

2012-01-13 @ 16:06:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: