MIKA

2012-07-23
00:24:42

Födelsedagspresenter pt. 1
Ja, jag fick ju fina presenter när jag fyllde år :D Det som inte är med på bilden är två presentkort, ett på Sweden Rock Shop, som ni såg vad jag handlat för i förra inlägget. Sen fick jag ett av mamma från Avanna.se också ^^ Just det! Så fick jag en slant av Hansson också, den är inte heller med :O



Fick en fin blombukett av Hansson, där denna fina blomma fanns med ^^



På bilden:
- Ett ack så vackert kakfat som jag fick av storebror Micke med familj
- Fint sparkling vin, samt ost och choklad från Schweiz, som jag fick av Christina
- Tavla och utomhusljus som jag fick av min ena faster
- Brädspelet Carcassonne - New World, Döskallelykta samt boken fick jag av min underbara kärlek.

Är så grymt nöjd, så fina grejer. :')

// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: