MIKA

2012-06-19
18:17:01

19 Juni 2012
Hej på er! Lång frånvaro från bloggen, jag vet. Jag har varken haft ork eller lust att skriva något heller.

Var ju hemma hos mamma i två veckor, kom hem till Göteborg i fredags. Bror Micke och jag åkte ner med bil, då vi skulle på Metaltown. Mycket trevligt var det, både Within Temptation och In Flames var bra. Vi såg Marilyn Manson också, och jag hade väl lite högre förväntningar än brorsan, men vi båda tyckte att det var riktigt urdåligt. Allting lät som en eller två extremt långa, dåliga låtar. Den enda låt jag riktigt kunde urskilja var Sweet Dreams (are made of this), och den var väl.. sådär. Dåligt Manson, dåligt!

Under Malungsvistelsen så hann jag med att umgås med brorsbarnen en massa, samt med mina fina flickor Camilla, Evve och Hansson. Vi drog till Borlänge, gjorde massa tokigheter och bara hade det skoj. Hann även med en sväng till mora med min älskade mamma.  Var till doktorn och väntar fortfarande på provsvar och vad som kommer hända härnäst. Lite nervöst är det, man vet ju aldrig.

Nu vet ni att jag lever, och vi får väl se när jag skriver igen. PEACE!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: