MIKA

2012-03-15
19:51:46

15 Mars 2012
Hej på er!

Seg uppdatering, jag vet. Förlåååt. Men har glömt bort detta lite, så att säga, haha.

Praktikveckan har varit superbra, och idag tog jag helg efter jobbet, åker ju hem till Malung en sväng imorgonbitti.
Ska hämta ut körkortet, förhoppningsvis köra lite bil så jag inte glömmer av hur man gör (haha..) och hälsa på familjen, vilka menas med mor, bröder, brorsbarn osv osv. och hunden såklart. Har saknat min lilla Sunniskrutt.

Ska ta och kika på Once Upon A Time (bästa serien för övrigt) och sen kanske ta och packa ner nånting att ha på sig under helgen, samt lite presenter till barnen. Hihi.

Jag hoppas att ni alla har en bra torsdag! Jag skriver en snutt när jag kommer till Malung imorgon tänkte jag.

Ha det bäst tills dess!

// Mika
Kommentarer:
#1: fanny

Vad kul att du har det såå bra. Kram!:)

2012-03-15 @ 21:08:46
#2: Adian

Fin blogg! Allt bra?:)

2012-03-18 @ 08:22:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: