MIKA

2012-03-24
21:38:46

24 Mars 2012
Hej på er!

Hoppas att ni alla haft en bra lördag, själv har jag haft praktik även idag, bara för att se hur det går till på helger osv. Var riktigt mycket folk idag, både roligt och jobbigt på samma gång, märktes att det var löningshelg, haha!
Sen när vi skulle gå hem för dagen och stänga butiken, så ville inte gallret åka ner, och först ville det inte ens åka ner när vi vevade för hand. Men tillslut funkade veven, så vi fick stå och veva ett bra tag innan det kom ner, haha.

Imorgon ska jag SOVA och slappa, vi ska nog baka lite också dessutom.

Glöm inte att vrida fram klockan en timma innan ni går och lägger er ;)

// Mika
Kommentarer:
#1: fanny

Det där med klockan hade jag helt glömt. Tack för påminnelsen. Vad är det för affär du praktiserar på?:)

2012-03-24 @ 22:58:50
#2: moa

MIKA! Du kom på en andraplats i min tävling om den grymma goodiebagen! :'D Kolla in min blogg så du kan lämna mail, så jag får tag på dig! GRATTIS! :) Du får alltså ett litet tröstpris! :D

2012-03-27 @ 22:07:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: