MIKA

2012-03-28
20:17:41

28 Mars 2012
God kväller på er!

Sitter här och gör just nu nada. Dagen har flutit på som vanligt, praktiken har varit bra, och när jag kom hem väntades det både mat och sedan fika, födelsedagsfika närmare bestämt, eftersom Alex bror fyllde år igår.

I söndags så bakade vi coola cupcakes, som Alex tog kort på. Kommer lägga upp en bild eller två så snart han lagt in bilderna i datorn. Jag umgicks även med Christina en sväng på både fredagen och söndagen. VCar så jäklarns fint väder i söndags, så vi satte oss vid Lejontrappan i stan och åt en varsin glass hon och jag.

I helgen blir det Sci-Fimässa och lite annat skoj. Ska bli riktigt trevligt.

Nu ska jag ta och söka lite kurser inför hösten. Lika bra, ifall man inte hunnit få ett jobb. Det hoppas jag att jag får, men man vet ju aldrig, och då är det gött att han något att göra.

Ha det gött allihop!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: