MIKA

2012-03-05
20:56:34

5 Mars 2012
Hej på er!
Dagen  idag har varit kanonbra, förutom att min kära pojkvän blivit sjuk, stackarn :(

När jag kom hem idag var det en svart liten krabat som var hemma hos oss, nämligen en liten katt. Eller ja. Ingen kattunge, men liten ändå, och söt som tusan! Lite knasig dock som jamar och har sig hela tiden, och går och slår huvudet mot väggen, byråerna eller mot ens mage. Men men.. Söt som sagt. Blir väl lite kort på den sen någon dag, kanske imorgon, då jag sluta en timma tidigare.

Jag hoppas att ni alla haft en bra måndag.

// Mika
Kommentarer:
#1: Emma

HAHA! Saknar dig med pluppis <3

2012-03-07 @ 18:07:22
#2: Cornelia

Trökigt med sjuk pöjk.. Du får ta hand om honom lite extra :) Ha en skön kväll!

2012-03-07 @ 19:45:30
#3: Mikael

Hej alla glada modefilurer!, jag har ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga och modeintresserade personer att få forumet att växa så att vi alla kan få en bra modeportal där man kan få svar på sina frågor. Jag skulle bli väldigt glad ifall du och andra som läser detta har lust att ta en titt. Självklart kan ni skriva om eran blogg eller hemsida och ha med den i era inlägg. Moderator roller kommer att dyka upp när forumet växer för seriösa och engagerade personer. Om ni gillar att se på youtube så kan ni alltid mobba mig för mitt försök att göra en video http://www.youtube.com/watch?v=1I5dOVSo_AE , musiken är iallafall bra tycker jag. Till sist vill jag bara nämna att vi har en facebook grupp också som finns på adress www.facebook.com/modekampanj. Tack för att ni tar er tid att kolla på detta.

2012-03-08 @ 16:05:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: