MIKA

2012-03-19
21:32:42

Tampons for free + sebamed.
Var ju hemma en sväng i helgen, och då hade jag fått paket! Inte vilket paket som helst heller, utan ett från Tampons for Free och deras kampanjpartner sebamed.

I paketet låg en face&body wash, en liten flaska shower oil samt hand&nagelcreme.
Inte helt fel om du frågar mig, har provat handkrämen, och den verkar grymt bra faktiskt. De andra produkterna har jag inte provat ännu, så det återtår att se. Det positiva med sebameds produkter är att de inte innehåller någon paraben som är skadligt för huden. Skitbra, speciellt för mig som blir så torr, speciellt under vinterhalvåret.

Tampons for free är ett företag som skickar ut gratis tamponger, i utbyte mot att man varje månad svarar på en enkät om Tampons for free samt deras samarbetsparters. Väldigt bra deal, för tamponger är fan inte billigt. Inte ens frakten behöver du betala för, så om du inte har blivit medlem ännu, trots att jag skrivit om detta awesome företag ett par gånger, så klicka på bilden nedanför för att bli medlem!



P.S. Tampons for free finns nu även i Norge! :D

// Mika
Kommentar:
#1: Jasmine

Kul att du fick handcreme också :D Jag har testat de andra, de känns riktigt bra iallafall! Jag är extremt torr nu, blir det när årstiderna växlar, så de är perfekt för min hud :)

2012-03-19 @ 21:58:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: