MIKA

2012-03-11
19:38:37

Tävla om en grym goodiebag hos Moa!
Tävlingsnerverna är i gång igen, och denna gång så tävlar jag hos fina, grymma Moa!
Hon lottar ut en goodiebag fylld med massa nice saker, bland annat ögonskuggor och biobiljett. Inte helt fel måste jag säga. Med tanke på hur film och sminktokig jag är så vore det ju inte helt fel att få äran att vinna. Vi får väl se om jag har turen på min sida denna gång!

Vill ni också vara med och tävla? Klart ni vill för fasen! För att göra det och för vidare instruktioner, klicka på bilden nedan så kommer ni direkt till Moas tävlingsinlägg. Jag håller tummarna för er alla!




Lycka till allihop! =)

// Mika
Kommentar:
#1: moa

Svar: Vad roligt att du är med i tävlingen! Lycka till! :D (Hoppas vi kan nå över 100 deltagare, just nu är vi 96...) :)

2012-03-11 @ 19:58:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: