MIKA

2012-11-26
19:53:44

26 November 2012
Hej på er.
Idag är jag lite seg, lite off sådär ni vet. Varit i skolan hela dagen lång, kom hem, åt mat, och nu sitter jag här och lyssnar på min sovande pojkvän som snart ska iväg på ett nattpass.
Ni som gillar att kika på när folk streamar datorspel borde lätt gå in på http://www.twitch.tv/marathonggamingtv Önska spel också, det uppskattar dem!
 
Annars då? Jo, pepp som fasen på torsdag då vi ska till Danmark. Ska nog försöka slänga i lite färg i håret innan dess, svart som natten får det bli. Om jag orkar. Men eftersom jag bara går halvdag imorgon och ledig på onsdag ska det nog bli bra.
Imorgon ska jag och fixa ögonbrynen också. Tok, men gött. Sist färgade jag dem, det blev bra, men färgen höll väl inte superlänge. Men men. Nu ska jag noppa och färga. Gött mos att låta nån annan göra jobbet, haha. Svärmor ska göra nya fransar. Så fåfänga vi är. Men det får man vara.
 
Vad ska man ha på sig i Danmark då tro? ska lätt ha med mina plastbyxor som jag skrev om i lördags iallafall. Och vanliga byxor. Sen får vi se. Det löser sig nog förhoppningsvis.
 
I fredags handlade jag förresten klart nästan alla julklappar, sa jag det? Har beställt hem lite andra julklappar till mig själv och svärmor också, från e.l.f Cosmetics. De är bra. Billigt, och superbra smink. Nu kom den där fåfängan igen. Men jag gillar smink. Så det så.
 
Vad kan man köpa till sin pojkvän i julklapp? Har ni några bra förslag?
 
Nu ska jag sluta skriva på det här ganska så flyktiga inlägget.
Ha det gött alla, och ta hand om er, man vet aldrig vad morgondagen kommer med.
 
// Mika
Taggar: Danmark, Marathon Gaming, datorspel, e.l.f, e.l.f Cosmetics, eyeslipsface, fåfänga, hårresande, jeans, julklappar, kosmetika, plastbyxor, smink, svart som natten, twitch, Ögonbrynen;
Kommentar:
#1: Fanny

Vad kul att åka till Danmark!! Skönt att vara klar med julklappar, jag är inte alls klar! Hm till en pojkvän. kanske bjuda på bio och middag? Eller en bra film? Bara fantasin sättter gränser!:)

Svar: Ja det ska bli skoj, aldrig varit där heller så det blir skoj!Mja jag tror jag ska köpa lite film till honom, haha tack för tipsen! Kraam!
Mika

2012-11-27 @ 01:20:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: