MIKA

2012-11-05
21:13:40

5th of November
Remember, remember the fifth of November,
The gunpowder treason and plot,
I know of no reason,
Why the gunpowder treason,
Should ever be forgot.
 
 

Tjo! 
En trött, förkyld Mika som skriver. Hade en helgalen natt kan jag tala om. Först hade jag svårt att sova.
När jag väl somnade så drömde jag helkonstiga drömmar om monster och katter utan huvuden och ja jag vet då inte allt knas. Vaknade upp alldeles kallsvettig mitt i natten, haha. Sen vid 5tiden vaknade jag av att jag var galet täppt i näsan. Inte lätt detta alltså, haha.
 
Blev bara två timmar på Uni idag, men har fått lite gjort både där och här hemma när jag pluggar, så jag hoppas detta går vägen.
Även varit ute på Mission Impossible idag. Dvs, leta efter en ny jacka. Fy fan, pest och pina säger jag bara.. Hittar ju inget bra alls. Nåväl..
 
Åh, nått som är bra och förgyller min vardag; Det spelas en Bad Religionlåt i Apoteketreklamen. 21st Century Digital Boy heter den. Grymt!
 
Hoppas att ni alla har en bra måndag.
 
// Mika
Taggar: 5th of November, Gunpowder treason and plot, Göteborg, Göteborgs Universitet, Mika, Mission Impossible, November, Remember Remember, förkyld, förkylning, jacka, kallsvettig, mardrömmar, universitet, vinterjacka;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: