MIKA

2012-10-03
20:27:53

3 Oktober 2012
Hej på er i regnet! Hoppas allt är bra med er.
Själv hostar jag som en liten gnu, men sånt man får ta I guess.

Igår fyllde mannen i mitt liv år. Lik förbannat gick mycket åt helskotta, haha. Han fick en Samsung Galaxy s3 av sin mamma i födelsedagspresent, och i butiken så frågad evi om man behövde microsimkort till den. Nää, det är vanligt simkort som gäller, svarar mannen i kassan. Tro fan heller, när vi kommer hem och han ska sätta igång med sin nya telefon så får ju inte simkortet plats. Det skulle visst vara ett microsimkort. Happ, så då fick Alex beställa sig ett sådant. Sedan så fick han en kaffemaskin av mig och min mamma. När jag köpte den så frågade jag om man får kapslar med i paketet. Jajjemänsan! Det får man, man får ett par paket eller så, får vi till svar. Var det några kapslar i paketet? Nä, inte en enda. Så jag fick gå till Hemköp på torget och köpa några paket för att vi åtminstone skulle få prova den. Tack och lov blev det jättegott och bra!

Idag hade vi inte heller sån speciellt bra tur. Skulle göra kycklingsallad. Visar sig att vi inte har någon majs, men får gå ändå. Så öppnar vi spenatpåsen. Och det luktar lik och helvete kan jag lova. Och bladen såg fördjävliga ut. Happ, skippar salladen, gör kyckling i ugn med friterade pommes. Friterade sådana tjocka pommes. Och de smakar fan, fritera ICKE tjocka pommes. Äckligt!. Men det gick ner ändå, med massor av salt och chilibearnaise. Sedan åt vi oss mätta på tårtan från igår. Det blev vår nya strategi nämligen. Att äta lite mat, och äta oss mätta på tårta. Yay!

Haha nåväl. Får hoppas allt går bättre imorgon när jag ska kika på en lägenhet.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: