MIKA

2012-09-22
20:14:07

22 September 2012
Hejsan!
 
Idag, lördag, har jag gått på stan i princip hela dagen. Inhandlat lite nyttså jag får rensa ut massa gammal skit. Blev fyra (!!!) nya tröjor, två stickade, en cardigan och en hoodie. Sen köpte jag en mössa (de som känner mig vet om min mössmani) och lite nytt tjafs (a.k.a örhängen och sånt). Man måste passa på när det är "tag två för 50".
Christina hängde på och hon fyndade lite även hon. Glömde dock kolla efter födelsedagspresent till Alex, får gå och kika lite på torget imorgon ;)
 
I torsdags var vi hos Charline och gjorde nya naglar, blev riktigt nöjd! Inte lika långa denna gång dock, då jag ska ut även i nästa vecka på excursioner, så vill inte så av naglarna för att de är för långa.
 

 
Det jag köpte ;) Fast mössan var svart, men fanns ingen bild på det.
 
Visar i ett annat inlägg mina naglar.
 
Ciao!
// Mika
 
 
Taggar: BikBok, Clothes, Gina, Gina Tricot, Göteborg, Kläder, Mika, boll, cardigan, fall, fashion, fluff, hat, hoodie, höst, mode, mössa, red, shopping, svart, sweat, tofs, tröjor, vinrött, wine;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: