MIKA

2013-02-17
15:09:02

17 Februari 2013
Hej på er!
 
Alla pigga och glada? Jag mår skitbra trots att jag kom hem halv fem imorse. Först var det insparksfest, tyvärr väldigt dålig uppslutning, men de som var där verkar ha haft det riktigt bra, och det hade vi också, trots att det inte blev så mysigt då alla lampor var tända pga att hon som hade nyckeln till elskåpet var på annan ort. Nåväl. Kul iallafall, och min fina gurk-kaktus gjorde succé ;)
 
Vid halv ett inatt så började vi städa och ha oss, sedan gick jag och Tina till Rockbaren en sväng och träffade lite folk, riktigt trevligt. De stängde, och jag hängde på en av Tinas kompisar till McDonalds, åt en cheeseburgare, sen gick jag mot vagnen. Där skulle jag ta upp min telefon, varpå en lite överförfriskad människa råkar gå rätt in i mig och telefonen glider ur handen på mig, och jagtappar den i marken med skärmen först.. Resultatet blev en väldigt spräckt skärm som ni kan se på bilden nedan. Ska ringa folksam imorgon och höra hur man gör med försäkring osv. Måste ändå spara ihop till självrisken, så tills dess så får jag låna mammas nya telefon, som hon ännu inte använt, som är hos min bror. Han skulle skicka den i veckan, tack och lov. Tur jag har en snäll familj ! <3
 
Nä, nu ska jag ta en vals med dammsugaren sen torka hallgolvet, det ser ut som skit. Göteborgsvinter </3
Kommer upp bilder sen idag på vad jag fick för fint av Alex på Alla Hjärtans dag :')
 
PÖSS HEJ!
// Mika
Taggar: Arkeologi, Galaxy, Göteborg, Rockbaren, S3, S3 trasig, SIII, Samsung, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy SIII, broken, skärm, sprickor, trasig, trasig skärm, trasik, ute;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: